.....................



مسیری برای تقویت مکالمه انگلیسی!

در این نوشته می خواهیم روش هایی را برای تقویت مکالمه زبان بررسی کنیم.

ورق های تقلب را تهیه کنید

بخشی از عصبی بودن هنگام صحبت ، احساس نکردن چیزی است که می دانید. برای رفع این مشکل صفحه تقلب ایجاد کنید. آیا شما به دکتر می روید؟ قبل از تعیین وقت ملاقات ، در مورد شرایط و ضوابط و عبارات معمولاً مورد نیاز تحقیق کنید. قبل از پرداخت قبض ، غذا خوردن در رستوران ، مصاحبه شغلی ، شکایت یا هر موقعیت دیگری که باعث اضطراب شما شود از این روش استفاده کنید.

تلفن را بردارید

بیشتر افراد گفتگوهای تلفنی را به ویژه چالش برانگیز می دانند. چرا؟ از آنجا که از طریق تلفن نمی توانیم زبان بدن شخص دیگر یا نحوه حرکت دهان او را ببینیم ، آنها ابزاری هستند که واقعاً به ما در برقراری ارتباط کمک می کنند. برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر در تلفن ، شروع به مکالمه تلفنی با دوستان خود کنید ، سپس به سراغ تماس های چالش برانگیزتر مثل دوست یابی یا نمایش های تلویزیونی بروید. (وقت خوبی برای استفاده از شماست

در ادامه با نا همراه باشید تا مهم ترین و اصلی ترین گام تقویت مکالمه انگلیسی را به سادگی بیامورید!

صحبت کردن ، صحبت کردن ، صحبت کردن

بیایید با این شروع کنیم که هیچ جادوگری برای خودش صحبت نمی کند. آسان است ، نه؟ و ، بهترین راه برای خوب صحبت کردن این است که خوب صحبت کنید! متعهد شوید که تا حد ممکن تمرین کنید. آیا در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنید یا تحصیل می کنید؟ از هزاران زبان ملی در منطقه خود مانند دوستان ، خانواده ، کارمندان ، همکلاسی ها ، کارمندان کافی شاپ ، سوپرمارکت ها ، دفاتر پست و سایر مکان هایی که بازدید می کنید لذت ببرید. اگر در کشور خود تحصیل می کنید ، با ملاقات با دوستان کلاس ، یافتن یک شریک تبادل زبان یا شرکت در وب سایت ef.com ، زمان تمرین خود را بعد از کلاس افزایش دهید.

به مکالمات خود فکر کنید

بعد از بحث ، لحظه ای فکر کنید. چه خبر؟ فکر میکنی چی میفهمی؟ تحت تأثیر قرار گرفتید؟ آیا با کلمات ناآشنایی روبرو شده اید؟ فقط فکر کردن در مورد این موضوع دفعه بعد که صحبت می کنید ، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد (و کارهای مهمی به شما می دهد ، مانند کلماتی که نمی فهمیدید).

گوش کنید و بخوانید

برای گفتگو به کلمات نیاز دارید ، درست است؟ زمان کلاس برای یادگیری واژگان عالی است ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید زبان خود را افزایش دهید: تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی ، رادیو و پادکست ها. کتاب ، مجله و وبلاگ و شرکت در دوره های انلاین زبان انگلیسی. بخوانید. هنگام گوش دادن و خواندن ، عبارات جدید و جالب ، اصطلاحات عامیانه و مترادف را پیدا کنید ، این مطالب جدید را یادداشت کنید و هر آنچه را که با آن آشنا نیستید جستجو کنید. همه اینها "گوشت" بیشتری را برای استفاده بعدی شما در تمرین فراهم می کند

عبارات را به جای تک کلمات بیاموزید

نکته دیگر برای افزایش تسلط شما صحبت با استفاده از عبارات مختلف و حتی یک کلمه نیست. (احتمالاً شما تمام وقت این کار را به زبان مادری خود انجام می دهید.) در عوض ، به طور خودکار می گوید: "سلام ، امروز چطوری؟" "چه خبر؟" "سلام آقا!" یا "چگونه همسر می خواهید؟" (هرچند مراقب باشید: برخی عبارات بسیار غیررسمی هستند و برای برخی شرایط ایده آل نیستند!)

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و با اجرای راهکار های ان در توان اسپیکینگ خود تحولی ایجاد نمایید


نوشته شده توسط ارمان نوشیان در جمعه 1 اسفند 1399

و ساعت 21:26


چطور زبان انگلیسی را گام به گام بیاموزیم؟

اهداف تعیین کنید

اولین قدم در یادگیری زبان انگلیسی تعیین اهداف خود است. تعیین هدف دو هدف دارد. اول ، شما اهداف مشخصی برای کار دارید ، بنابراین داشتن اهداف انگیزه شما را ایجاد می کند. پیگیری پیشرفت شما و تصمیم گیری درباره پیشرفت تحصیلی برای شما راحت تر است. دوم ، یادآوری هدف و دلایل اصلی یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند تا در وهله اول در صورت دشوار یا کسل کننده آمدن انگلیسی انگیزه داشته باشید.

به یاد داشته باشید که دلایل مهمی وجود دارد که شما تصمیم گرفتید انگلیسی بخوانید! در اینجا چند نمونه از اهداف برای یادگیری زبان انگلیسی آورده شده است: با TOEFL نمره خاصی کسب کنید ، مهارتهای انگلیسی خود را بسنجید با آزمون دیگری نمره خاصی کسب کنید ، انگلیسی موردعلاقه خود را بدون زیرنویس مشاهده کنید ، درک کنید یا با یک انگلیسی انتخاب کنید با اهداف انگلیسی اهداف بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید ، بنابراین اهداف دیگری را انتخاب کنید برای شما مهم است

 

از اشتباهات نترسید


یکی از اصلی ترین مواردی که مانع از افزایش مهارت های زبانی در زبان آموزان می شود ترس از اشتباه است. هنگامی که من برای اولین بار به فرانسه نقل مکان کردم ، می ترسیدم که با مردم صحبت کنم زمانی که مهارت های زبانی من بسیار ضعیف بود. می دانستم که اشتباهات زیادی مرتکب می شوم و شبیه یک احمق به نظر می رسم. اکثر افرادی که یک زبان را یاد می گیرند ترس یکسانی دارند ، اما اگر می خواهید در زبان انگلیسی پیشرفت کنید ، باید بپذیرید که اشتباهات زیادی مرتکب می شوید و همچنین متوجه شوید که مهم نیست که اشتباه کنید.

تعامل با سایر زبان آموزان انگلیسی که ممکن است مرتکب اشتباه شوند ممکن است کمتر ترسناک باشد ، یا شما بتوانید زبان خود را با یک انگلیسی زبان که در حال یادگیری زبان شما است یاد بگیرید تا بتوانید یکدیگر را اصلاح کنید. مهمتر از همه ، این است که هنگام یادگیری زبان اشتباهاتی مرتکب شود و برای همه اتفاق بیفتد. سعی کنید طنز پیدا کنید و آن را مسخره کنید.

به عنوان مثال ، من دوستی داشتم که در خارج از کشور آمریکای مرکزی در حالی که اسپانیایی تحصیل می کرد ، اسپانیایی می خواند. یک روز او سعی کرد به خانواده مالک بگوید که او از سوسک می ترسد ، اما در واقع او گفت که از قاشق می ترسد. چند هفته طول کشید تا بفهمد چرا خانواده میزبانش همیشه به او غلات می دادند ، اما وقتی این موضوع را فهمید ، او خندید و مطمئن شد که این دو کلمه را اشتباه نگرفته است.

 

یک برنامه مطالعه ایجاد کنید


هنگامی که هدفی را تعیین کردید ، باید بدانید چه زمانی باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. برنامه مطالعه بهترین راه برای انجام این کار است.

با برنامه مطالعه ، شما برای دانستن زمان مطالعه وقت می گذارید و می توانید اهداف منظمی را تعیین کنید. صرف وقت منظم برای مطالعه اغلب مفید است. با این کار یادآوری هنگام مطالعه برای شما راحت تر می شود و به شما کمک می کند تا بقیه برنامه یادگیری زبان انگلیسی خود را برنامه ریزی کنید. در زیر یک نمونه برنامه مطالعه یک هفته ای آورده شده است.

 

سرگرم کننده باش


بسیاری از اوقات ، افراد تصور می کنند که یادگیری زبان انگلیسی به معنای گذراندن ساعاتی در اتاق خود با یک کتاب دستور زبان یا ورق زدن روی کارتهای صوتی واژه ها و پشته ها است. اگرچه ممکن است از یادگیری زبان انگلیسی در هر ثانیه لذت نبرید ، اما می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد!

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی تفریح ​​و جالب بودن است. با لذت بردن از یادگیری انگلیسی ، انگیزه شما برای ادامه یادگیری بیشتر خواهد شد حتی اگر کار کمی خسته کننده باشد یا از عدم پیشرفت خود ناامید شوید. نکته کلیدی در ایجاد سرگرم کننده مطالعه انگلیسی ، اتصال آن به چیزهایی است که قبلاً دوست دارید و علایقی که از قبل دارید.

آیا عاشق ماشین هستید؟ چند مجله اتومبیل به انگلیسی تهیه کنید و آنها را بخوانید. آیا به ورزش می روید؟ ببینید آیا می توانید مسابقات را با انگلیسی زبانان پیدا کنید یا آنها را از تلویزیون تماشا کنید. آیا کتاب مورد علاقه ای دارید؟ ترجمه انگلیسی کتاب را پیدا کنید و از آن به عنوان تمرین خواندن استفاده کنید. با یک دوست در مورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به زبان انگلیسی صحبت کنید ، برای سرگرمی مورد علاقه خود به یک گروه آنلاین آنلاین به زبان انگلیسی بپیوندید ، متن آهنگهای مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی بیاموزید ، و غیره فرصت های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. کاری کنید که از انجام آن هیجان زده شده اید.

https://eng-learning-experts.tebyan.net/newindex.aspx

https://eng-learning-experts.tebyan.net/post/1

https://www.wikihow.com/Learn-English


نوشته شده توسط ارمان نوشیان در جمعه 1 اسفند 1399

و ساعت 4:16



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by english-path ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




ارمان نوشیان





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسیری برای یادگیری زبان انگلیسی و آدرس english-path.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: