مسیری برای تقویت مکالمه انگلیسی!

.....................



مسیری برای تقویت مکالمه انگلیسی!

در این نوشته می خواهیم روش هایی را برای تقویت مکالمه زبان بررسی کنیم.

ورق های تقلب را تهیه کنید

بخشی از عصبی بودن هنگام صحبت ، احساس نکردن چیزی است که می دانید. برای رفع این مشکل صفحه تقلب ایجاد کنید. آیا شما به دکتر می روید؟ قبل از تعیین وقت ملاقات ، در مورد شرایط و ضوابط و عبارات معمولاً مورد نیاز تحقیق کنید. قبل از پرداخت قبض ، غذا خوردن در رستوران ، مصاحبه شغلی ، شکایت یا هر موقعیت دیگری که باعث اضطراب شما شود از این روش استفاده کنید.

تلفن را بردارید

بیشتر افراد گفتگوهای تلفنی را به ویژه چالش برانگیز می دانند. چرا؟ از آنجا که از طریق تلفن نمی توانیم زبان بدن شخص دیگر یا نحوه حرکت دهان او را ببینیم ، آنها ابزاری هستند که واقعاً به ما در برقراری ارتباط کمک می کنند. برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر در تلفن ، شروع به مکالمه تلفنی با دوستان خود کنید ، سپس به سراغ تماس های چالش برانگیزتر مثل دوست یابی یا نمایش های تلویزیونی بروید. (وقت خوبی برای استفاده از شماست

در ادامه با نا همراه باشید تا مهم ترین و اصلی ترین گام تقویت مکالمه انگلیسی را به سادگی بیامورید!

صحبت کردن ، صحبت کردن ، صحبت کردن

بیایید با این شروع کنیم که هیچ جادوگری برای خودش صحبت نمی کند. آسان است ، نه؟ و ، بهترین راه برای خوب صحبت کردن این است که خوب صحبت کنید! متعهد شوید که تا حد ممکن تمرین کنید. آیا در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنید یا تحصیل می کنید؟ از هزاران زبان ملی در منطقه خود مانند دوستان ، خانواده ، کارمندان ، همکلاسی ها ، کارمندان کافی شاپ ، سوپرمارکت ها ، دفاتر پست و سایر مکان هایی که بازدید می کنید لذت ببرید. اگر در کشور خود تحصیل می کنید ، با ملاقات با دوستان کلاس ، یافتن یک شریک تبادل زبان یا شرکت در وب سایت ef.com ، زمان تمرین خود را بعد از کلاس افزایش دهید.

به مکالمات خود فکر کنید

بعد از بحث ، لحظه ای فکر کنید. چه خبر؟ فکر میکنی چی میفهمی؟ تحت تأثیر قرار گرفتید؟ آیا با کلمات ناآشنایی روبرو شده اید؟ فقط فکر کردن در مورد این موضوع دفعه بعد که صحبت می کنید ، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد (و کارهای مهمی به شما می دهد ، مانند کلماتی که نمی فهمیدید).

گوش کنید و بخوانید

برای گفتگو به کلمات نیاز دارید ، درست است؟ زمان کلاس برای یادگیری واژگان عالی است ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید زبان خود را افزایش دهید: تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی ، رادیو و پادکست ها. کتاب ، مجله و وبلاگ و شرکت در دوره های انلاین زبان انگلیسی. بخوانید. هنگام گوش دادن و خواندن ، عبارات جدید و جالب ، اصطلاحات عامیانه و مترادف را پیدا کنید ، این مطالب جدید را یادداشت کنید و هر آنچه را که با آن آشنا نیستید جستجو کنید. همه اینها "گوشت" بیشتری را برای استفاده بعدی شما در تمرین فراهم می کند

عبارات را به جای تک کلمات بیاموزید

نکته دیگر برای افزایش تسلط شما صحبت با استفاده از عبارات مختلف و حتی یک کلمه نیست. (احتمالاً شما تمام وقت این کار را به زبان مادری خود انجام می دهید.) در عوض ، به طور خودکار می گوید: "سلام ، امروز چطوری؟" "چه خبر؟" "سلام آقا!" یا "چگونه همسر می خواهید؟" (هرچند مراقب باشید: برخی عبارات بسیار غیررسمی هستند و برای برخی شرایط ایده آل نیستند!)

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و با اجرای راهکار های ان در توان اسپیکینگ خود تحولی ایجاد نمایید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط ارمان نوشیان در جمعه 1 اسفند 1399

و ساعت 21:26



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by english-path ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




ارمان نوشیان





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسیری برای یادگیری زبان انگلیسی و آدرس english-path.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: